Sijaiskotipennut videolla (11 viikkoa) | PoPoPet


Heissan! Kuvasin viimeisen kerran videomateriaalia pennuista ja tiivistin puolen tunnin pätkät kuuteen minuuttiin. Ensi viikolla kun pennut lähtevät uusiin koteihin, niin väsäilen vielä jonkinlaisen kuvakoosteen. Pentupaketteihin olen laittanut leluja, herkkuja, tuttua sijaiskodin ruokaa, kissanhoito-oppaan ja tietenkin rokotuskortin. Nala, Olaf, Sven, Kiara ja Tiana kävivät eläinlääkärissä tiistaina. Se oli ehkä vähän huvittava reissu! Matka päämäärään meni kuitenkin mallikkaasti. Eläinlääkärin tarkistuksessa pojille muuttui hännät pörröisiksi ja tytöt vähän vastustelivat rokotuksia sekä sirutuksia. Jouduttiin viimeistä potilasta pitämään kolmen ihmisen avulla, että siru pääsi perille asti. :D Eläinlääkäri ihasteli kaikkia ja kyseli paljon kysymyksiä kuten mistä nimet tulevat. Uudet omistajathan saa halutessaan vaihtaa kasvattinimet, mutta toistaiseksi niitä ei ole minulla vielä tiedossa. :) Sivuoireina rokotuksista pennut olivat kotona vähän väsyneitä, mutta seuraavana päivänä vauhti oli ihan normaali! Kävin Mustista ja Mirristä hakemassa vielä pakastelihoja, koska broilerin sydän on sijaiskotipentujen suurinta herkkua. Viikonloppu menee rennoissa merkeissä!

Olen jakanut kissaryhmissä näitä videoita samalla syötöllä kuin blogiin. Siellä aktiivisesti julkaisuja seuranneet ovat olleet haikeissa tunnelmissa luovutuksesta. Moni myös tuumailee, että ei pystyisi luopumaan. Minulla on onneksi jo vuoden kokemus sijaiskotihommista, joten luulisin sen auttavan asiaa. Pentujen uudet omistajat on niin ihania, että olemme varmasti yhteyksissä luovutuspäivän jälkeen! :)


Pystyisitkö pitämään sijaiskotia?

3 kommenttia :

  1. Awww mä en edes ole yhtään kissaihminen, mutta oon innoissani seurannut näiden pentujen kasvua ja kehitystä. Toivottavasti kaikki saavat parhaan oman kodin ja ihmiset! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin oon saanu kuulumisia jo uusista kodeista ja siellä menee kaikilla oikein mainiosti! :) Ikävähän niitä tulee. <3

      Poista